Om du vill du beställa ett nytt kort kan du enkelt göra det själv i appen och internetbanken. Har du ett bankkort sedan tidigare som till exempel är skadat och slitet kan du istället välja att ersätta det.
Ring till Kundcenter
Vardagar kl 08-18.
Om du vill du beställa ett nytt kort kan du enkelt göra det själv i appen och internetbanken. Har du ett bankkort sedan tidigare som till exempel är skadat och slitet kan du istället välja att ersätta det.
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken. Klicka på knapparna Aktivera när du är inloggad.
Logga in och aktivera telefontjänst
När du ringer till Kundcenter kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod.
Gör så här för att skaffa Mobilt BankID
Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken.
Logga in och skapa ny PIN-kod
Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0346-550 00.