Är du företagskund?
Här hittar du olika sätt att kontakta oss.
Här kan du välja personlig hjälp vardagar kl 08-18 eller självbetjäning dygnet runt alla dagar i veckan.
Du kan även välja ärende nedan för att hitta andra telefonnummer för specifika frågor vilket gör att ditt ärande kan hanteras snabbare.
När du har frågor om dina banktjänster och vill skriva till oss.
När du har frågor om produkter och tjänster.
Här kan du välja personlig hjälp vardagar kl 08-18 eller självbetjäning dygnet runt alla dagar i veckan.
Skriv ett meddelande till oss direkt via internetbanken eller i Sparbanksappen.
Där är du identifierad och vi kan hjälpa dig utan att du behöver besöka kontoret.
Teknisk support och guidning när du använder bankens digitala tjänster.
Spärr av kort, säkerhetsdosa och BankID.
Vid frågor och support om Mobilt BankID och BankID på fil och kort.